標籤

2012年1月4日 星期三

錯體姫百合 @ Mini Era Studio

這個是我學習麵粉花以來最用心, 花了最多時間做的
本來姬百合是 Mini Era Studio 舊課程的中級(一) 的花
我剛學完, 學校便轉了新課程,
而姬百合被重新編為中級(三) 的花
當時我滿心歡喜升級後可少學一種花
但 Annie竟跟我說 : "中三的姬百合是六瓣的, 要重學"
我呆在當場, 與 Kate 互望卻無言以對
現在看著這個製成品, 亦只能搖頭嘆息......
 

 
 
 

2 則留言:

  1. 你那個老師有冇講點解教錯你???

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇講呀…… 那是第一次遇到這種事,我費事當住咁多同學面前問囉。點知之後再有同類事情發生,佢先話中一級的學生開唔到六瓣。佢話我地執著花瓣數目,仲話“唔通菊花我又同你地數花瓣呀?”。佢既然咁講,我地唯有無奈接受啦。不過真係咁俾心機學,但結果變成咁,都好傷心呀 :'(

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。