標籤

2015年5月18日 星期一

無得輸!

嘩嘩嘩!!係真唔係呀?!
12 蚊店的膠盒可以用嚟做情景中的 Display 柜?
真係無可能不給它寫個 "服" 字!
咁你都做得出,邊有得輸???!

在 FB 看過人形蜈蚣的日本和菓子店後
我立即將有關相片下載下來
各位別誤會,我絕不會抄襲這等低劣的手作
我下載的原因是~廣傳給懂得微藝的朋友們
讓他們~~笑下啦~~

真係好難想像~
一個話自己做到成間 1:12大屋的大師
竟然連做個 Display 柜都唔識!!??
真係唔怪得我叫佢人形蜈蚣~~佢真係食屎架!!

當然,還有那個收到 500 個大洋的課程
和菓子有一款,但有四種咁多的顏色
仲要有紙盒,但明顯紙盒的盒身和盒蓋尺寸係不符的
唔知點解... 盒蓋會長過盒身咁多... 好難明

本來想對一個已經 Post 咗一星期
但仍未無人留言報名的課程 "手下留情"
可惜我真係忍唔住~~
或者,出完呢個 "文章" 後,很快便會有 "人" 報名
我的意思係 FB 的虛構 "人" 物~

喂!人形蜈蚣~ 
你呢次去日本旅行,帶俾你的靈感就只可以呃學生 500?
唔似你囉~

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。