標籤

2012年9月13日 星期四

A.I.M. (Artisans in Miniature)

曾經有一位女仕跟我說她是 A.I.M. 的 member
我當時根本不知道 A.I.M. 是甚麼東西
她說 :
"A.I.M. 是一個專門給 Miniature 的藝術家的 Association
這個 Association 已經停止收 Member 很久了
但他們見我這麼有誠意想加入, 再加上看過我的作品後,
決定破例讓我加入"
我當時真的覺得她很厲害
誰不知...... 原來 A.I.M. 一直都接受新成員加入
以下是節錄自A.I.M. 的 website :

Are YOU a professional miniature artisan??
 
Do you sell quality handmade miniatures to the public??

Do you want to showcase your work and talents on a global platform??

Do you want to be part of a supportive professional association??

AND do you want it all for FREE???

If you answered 'YES' to EVERY question - Then look no further, AIM is the professional miniaturists association for YOU!!
 
 
 
各位如有興趣, 可直接到該網站瀏覽:
 
 
他們的網站還有免費的 Magazine 可以 download

Magazine 中有很多不同地方的袖珍藝術家分享他們的作品
有時還會教授如何製作

4 則留言:

  1. 可能係人地唔想收佢,就同佢講停止收生。但佢不停求人,
    有見及此人地米收佢囉,唔會來姐

    回覆刪除
  2. 因你不是一個『自吹自雷』的人!
    我都一樣!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。